مقالات

بهترین برند های پمپ صنعتی کدامند ؟

بهترین برند های پمپ صنعتی

بهترین برند های پمپ صنعتی کدامند ؟

 

گراندفوس

گراندفوس - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

گراندفوس یک برند اروپایی است که از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان می باشد و در بیش از 130 کشور جهان استفاده می شود. این شرکت طیف وسیعی از پمپ ها را برای کاربردهای آب و فاضلاب ، خدمات صنعتی، کشاورزی و ساختمانی ارائه می دهد. دفتر مرکزی این شرکت در دانمارک  است و بیش از 50000 کارمند در بیش از 100 کشور جهان دارد. گراندفوس تعهد قوی به توسعه پایدار دارد.

 

Xylem

معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی - Xylem

یکی دیگر از برندهای پیشرو در بازار جهانی پمپ است که در بیش از 150 کشور جهان فعالیت می کند. مجموعه محصولات Xylem شامل پمپ‌هایی برای کاربردهای آب و فاضلاب و HVAC، صنعتی و سایر مصارف تجاری است. این شرکت به دلیل کار بر روی تامین آب برگشتی به مجتمع‌های صنعتی بزرگ، ساختمان‌های مسکونی و املاک تجاری شهرت زیادی به دست آورده است. Xylem با بیش از 16500 کارمند در خدمت مشتریان و مستقر در خارج از نیویورک فعالیت می کند.

 

KSB

KSB - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک تولید کننده پمپ آلمانی است. این شرکت در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند. طیف گسترده ای از پمپ ها را برای کاربردهای آب و فاضلاب و نفت و گاز، تولید برق و سایر صنایع ارائه می دهد. KSB از سال 1898 پمپ‌ها را تولید می‌کند. امروزه، گروه KSB شامل بیش از 15000 کارمند در سراسر جهان است که برای راه ‌حل‌های نوآورانه برای مشتریان خود تلاش می‌کنند. KSB سابقه طولانی در نوآوری دارد و به طور مداوم در حال توسعه محصولات و خدمات جدید برای رفع نیازهای مشتریان خود است.

 

JEE Pumps

JEE Pumps - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک شرکت مستقر در هند و یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ در جهان است. این شرکت طیف گسترده ای از پمپ ها را در کشاورزی، مصارف خانگی و صنعتی تولید و صادر می کند و به بیش از 25 کشور جهان خدمات ارائه می دهد. JEE Pumps از طریق واحدهای تولیدی پیشرفته خود طیف گسترده ای از پمپ ها مانند پمپ های شناور، پمپ های گریز از مرکز، پمپ های جت و غیره را تولید می کند. این شرکت همچنین راه حل های سفارشی را برای برآورده کردن نیازهای خاص مشتریان خود ارائه می دهد. JEE Pumps دارای تیمی از مهندسین با تجربه است که محصولات را مطابق با آخرین روندهای فناوری طراحی می کنند. محصولات ارائه شده توسط JEE Pumps به دلیل راندمان بالا، عملکرد کم صدا و عمر طولانی شناخته شده اند.

 

Flowserve

Flowserve - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یکی از بزرگترین تامین کنندگان پمپ ها و محصولات و خدمات مربوط به کنترل جریان در جهان است. این شرکت در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می کند. این مجموعه گسترده ای از پمپ ها را برای کاربردهای آب و فاضلاب و صنایع نفت و گاز، شیمیایی و سایر صنایع ارائه می دهد. علاوه بر پمپ، یکی از بزرگترین تامین کنندگان شیرآلات، آب بندی، اتوماسیون و خدمات در صنایع برق، نفت، گاز، شیمیایی و سایر صنایع در جهان است.

 

Sulzer

Sulzer - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک شرکت مهندسی صنعتی و تولیدی سوئیسی است که در سال 1834 در وینترتور تأسیس شد. این شرکت در بیش از 40 کشور فعال است که بازارهای اصلی آن اروپا، روسیه، آمریکای شمالی و چین است. نقاط قوت اصلی سولزر، مهندسی سیالات و سیستم های مونتاژ است. علاوه بر این، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را برای خدمات تجهیزات دوار و فناوری جداسازی، اختلاط ارائه می دهد.

 

Ebara Corporation

Ebara Corporation - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک شرکت ژاپنی است که پمپ ها، کمپرسورها، تجهیزات تصفیه آب و سایر محصولات جابجایی مایعات را تولید و به بازار عرضه می کند. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو، ژاپن است و دارای تاسیسات تولیدی در ژاپن، چین، ایتالیا، برزیل و ایالات متحده است. این شرکت در سال 1912 با نام Ebara Shokai توسط Saburosuke Ebara  تاسیس شد و اولین محصول آن یک پمپ دیافراگمی دستی بود. در طول سال ها، با محصولات نوآورانه و قابل اعتماد خود، سهم بازار خوبی را در آسیای جنوب شرقی به خود اختصاص داده است.

 

SAER

SAER - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک شرکت ایتالیایی که در سال 1951 میلادی در امیلیا تاسیس شد. این پمپ ها از بهترین محصولات پمپ آب خانگی می باشند.

 

Pedrollo SpA

Pedrollo SpA - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

یک شرکت ایتالیایی است که پمپ ها و سایر محصولات مرتبط با آب تولید می کند. این شرکت در اوایل دهه 1900 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از تولیدکنندگان پیشرو پمپ در جهان تبدیل شده است. Pedrollo طیف گسترده ای از پمپ ها را برای کاربردهای مختلف از جمله خانگی، صنعتی، کشاورزی و شهری تولید می کند. برخی از محبوب ترین پمپ های Pedrollo عبارتند از پمپ های شناور، پمپ های جت، پمپ های گریز از مرکز و پمپ های دیافراگمی .

 

داب Dob 

 

داب Dob  - معرفی بهترین مدل های پمپ صنعتی

 

برند داب در ایتالیا در سال 1975 تأسیس شد. دفتر مرکزی این برند در  میلان قرار دارد. محصولات داب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی می کنند. لازم به ذکر است که این برند انواع پمپ های آب را تولید می کند.

هاچاسو

 

برند هاچاسو ساخت کشور چین می باشد. که در زمینه تولید انواع تجهیزات صنعتی اعم از لیترشمار و پمپ فعالیت دارد. محصولات این برند کیفیت قابل قبولی دارد و نسبت به کیفیت خوبی که دارند مقرونه به صرفه هستند.

 

برندهای موجود در بازار ایران

  • پنتاکس ایرانی
  • سایر
  • استریم
  • سیلند ایتالیا
  • پیوزی ایتالیا
  • گس پاسا اسپانیا
  • بنت آمریکا
  • لوارا
  • ابارا ایران
  • لئو چین
  • رد جکت آمریکا
  • ردراب ایران
  • پمپیران ایران
  • نوید سهند ایران
  • دیزل ساز ایران
  • بکو
  • کایجیلی چین

بهترین مرکز خرید تجهیزات صنعتی

اکثر افراد هنگام خرید تجهیزات صنعتی نمی دانند دقیقا چه برندهایی در بازار موجود است و هنگام خرید باید به چه نکاتی  دقت کنند. لازم به ذکر است که مرکز خرید تجهیزات صنعتی، لاله زار تهران می باشد. لازم به ذکر است که با دانستن محل فروش تجهیزات صنعتی، بهترین روش برای خرید این نوع تجهیزات داشتن یک مشاور می باشد. بنابراین اولین گام برای خرید یک محصول صنعتی، در صورتی که دانش کافی برای خرید ندارید، یافتن یک مشاور خوب الزامی می باشد. توضیه ایران صنعت گروپ به تمامی خریداران، یافت یک مشاور خوب فنی می باشد.

 

 

ایروتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *